Sommar och Sol....Nope

Hej sötisar!
Nu har jag haft lite mycket att stå i ett par dagar och har inte haft orken att sätta mig ner faktiskt.
Förra onsdagen träffade jag min vän Mia, vi har inte sett varandra på snart 10 månader nästan, en sjukt lång tid och jag har saknat henne så himla mycket, det enda som var tråkigt var att jag bara fick 2 timmar med henne innan det var dags för henne att åka. Men vi hann med rätt mycket ändå, käka inne i kungshallarna och springa och shoppa som dårar. Fick med mig en vit body och ett par vita slitna jeans med mig hem.
Torsdag åka jag ännu en gång och shoppade denna gång med underbara Sandra, man har alltid lika kul när man är med henne. En riktig solstråle i mitt liv skulle jag kunna säga. Denna gång fick jag med mig ett blått linne och en ljus blå t-shirt, passar perfekt såhär till sommaren tänkte jag men vart fan tog vädret vägen?.
I Fredags var jag på jobbet och fick ett perfekt sms, mina varor hade kommit från Eleven.se så det var bara att hämta ut den och punga ut 1068 kr, känns i plånboken men jag älskar mina saker, tänkte slänga in lite senare så ni får se vad jag köpt osv. Efter att jag hämtat ut paketet gick jag in på Ica och köpa lite smått och gott som Brieost,naturgodis och läsk inför kvällen. Tog en sväng upp till systemet och köpte en flaska vin till eftersom jag hade ordnat en Singstar kväll, och jag kan bara säga att jag hade så jäkla roligt med er alla, tack så jätte mycket för en underbar kväll.
Helgen har jag spenderat med Alvaro och bara njutit av ledigheten tillsammans, fick äntligen honom att ladda hem Transformers så efter att ha uppdaterat minnet så man kommer ihåg den så längtar jag verkligen tills 2:an kommer ut nu i sommar. Nu sitter jag här med en stor kopp te och ska snart ge mig iväg till jobbet, förväntar mig att det blir skit mycket att göra eftersom det är Måndag, har ingen lust idag..vill bar sova. Slänger in Veckans dans senare dessutom så missa inte det och lite bilder innan jag måste slänga mig iväg på Picnic avslutning i Skeppsmyre parken klockan 19.00. Nu måste jag kila ha en bra Måndag / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0