Grey´s

Hej allihopa! Hoppas ni har haft en bra dag, min började skit segt och ganska så trött kan man lugnt säga fast att man la dig i tid igår kväll. Älsklingen har vart på audition idag för Kulturamas Musikproduktions linje inför hösten, jag håller verkligen tummarna för honom för jag vet hur mycket det här betyder för honom.
När jag kom till jobbet imorse fick jag besök av Alvaro som satt och åt frukost med oss och skrattade som fan med mina chefer, hann som tur var med allt jag skulle imorse. Jobbade hårt idag och kom hem runt 4 tiden och slog mig ner framför datorn för att klicka hem lite saker från Eleven, har ni inte uptäckt sidan så gå in på www.eleven.se grymt bra saker kan jag säga. Nu ska jag lägga mig och titta på Grey´s anatomy och käka lite god sen middag, blir så när jag äter lunch så sent på jobbet är inte riktigt hungrig förrns vid den här tiden. Längtar som fan till Fredag eftersom älsklingen äntligen tar studenten då, och helgen har massa spännande saker som väntar, slänger in ett inlägg lite senare eller imorgon vi hörs puss / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0