Dålig update

Hej sötisar!
Förlåt för en dålig update, men hela förra veckan har jag vart helt slutkörd i både kropp och själ. Lite kort om veckans Måndag - Jobb
Tisdag Picnic med ledarna från Korpen Sportis väldigt mysigt och lite planerande inför hösten. Älsklingen följde med mig hem efteråt och vi tog det bara lugnt framför tv:n.
Onsdag - Jobb åkte sedan hem och hämtade lite grejer och följde med Alvaro hem till sig och spenderande natten där, hyrde Bröllops Duellen, enligt mig en skit bra film, typiskt min smak.
Torsdag - Jobb, åkte in till stan och shoppade med Becca från jobbet och hade det trevligt.
Fredag - Jobb, fick fixa mig och allt på jobbet eftersom jag skulle på grillkväll i Sickla efteråt med älsklingen och hans kusiner. Mycket trevlig kväll kan jag säga.
Lördag - Åkte till Personne badet i Älvsjö och slappade där i några timmar innan jag åkte till jobbet och hoppade in och hjälpte dom, rena rama mardrömmen hände då, hatar att vissa inte kan bete sig som normalt folk, inte alls ett okej beteende när man är på restaurang.
Söndag - Åkte till Personne badet igen med Alvaro och slappade hela dagen, gick hem till hans bror en stund sen var det dags att åka hem.

Hur skönt är det inte nu med sommar värmen som helt plötsligt kommit till oss? Jag har njutit för fullt, och som följd på det så brände jag sönder hela ryggen, men det blir brunt sen vet jag. Nu 'r allt fixat och klart med våra planer och allt kommer gå som det ska, jag kan inte skriva riktigt vart jag ska ännu, men ni som läst ett tag kan nog förstå vart jag åker i sommar, eller a början av hösten blir det ju.
Efter veckan som gått har min rygg blivit helt knäpp och hela jag kände mig helt slut, därav dålig update. Bättring ska ske det lovar jag, skriver lite snabbt eftersom det är måndag idag och det betyder att jag måste slänga in Veckans Dans dessutom, denna dag har jag jobbat och åkt till Farsta och gått in en sväng på banken och satt in mina pengar, hittade ett gulligt armband och en ny almanacka som kommer komma till användning.
Imorgon blir det jobbet igen, har inga planer nu märker jag så jag hoppas vädret håller i sig lite till så man får en chans att hinna njuta lite mer av den underbara värmen. Dock är fläkten min bästa kompis på jobbet, det är helt otrlogt hur varmt det blir där inne, och allt spring gör det inte bättre.
Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och glo på tv, i veckan ska man ta en jävla spruta, är livrädd för nålar fast det är ju inte värre än att flyga enligt mig, sprutan kan jag hålla koll på och det kan jag inte med ett flygplan.

Håll utskik efter veckans dans i nästa inlägg, ha det bäst er Elin
Lite bilder från veckans gång:

   
Min framtida bostad ska vara här   
Vackra Nadia   Far och son
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0