Bildinlägg

Hej alla söta!
Hoppas er helg var lika lyckad som min har vart. Jag vet att det är tidag nu men jag har inte haft tid att skriva förnns nu helt enkelt.

I Fredags tog ju Alvaro studenten, redan kvällen innan började jag fixa mitt hår och för er smo inte visste så är toa papper ett jävligt bra sätt att skapa skit mycket lockar i håret, jag har ju naturligt lockigt men jag körde på en överdrivet lockig frisyr denna gång. Morgonen började med att jag fixade mig och gick hem till mormor och morfar som hade köpt en nalle och blommor till Alvaro som han kunde få när han sprang ut. I Huddinge mötte jag hans familj och släkt eftersom han sprang ut sammtidigt som sin kusin så alla var heöt taggade och när han väl kom utspringandes så blev det mycket tårar och kramar och framför allt glädje. Jag fick äntligen som jag ville och följde med honom på flaket 3 varv runt Huddinge/Stuvsta och det läskigaste av allt var nog att det var redan 2 år sedan jag själv tog studenten och han stog på mitt flak, men det skapades bara nya minnen på de gamla nu. Efter att ha frysit ihäl på deras flak och helt dränkt i öl/champange och cider så hämtade hans pappa upp oss alla och körde oss tillbaka till Rönninge där festen skulle hållas. Hela kvällen var fylld med musik,dans,tal,skratt,tårar,alkohol, och massa god mat.
Mina kära föräldrar fick äntligen träffa nästan hela släkten och vi hade så jävla kul, det bästa av allt för min del tror jag är att han hade fått svar från Kulturama, det skulle ta ca 2 veckor innan han skulle få veta om han hade fått en plats på musikproduktions linjen, men svaret kom redan efter två dagar, HAN KOM IN!! och tårarna kunde inte hållas tillbaka, jag är så stolt över min lilla prins, så otroligt stolt, för jag vet att han kan, och jag har alltid haft den känslan att han kommer gå så långt. Vi kom hem runt halv tre på natten och då var det dags att öppna presenter, av mig fick han en danskurs på Blue Hill eftersom jag vet att han vill börja dansa igen, så jag står för hans kurs i höst. Annars fick han pengar, en mixer,och annat smått och gott.

Lördag bestog av mera firandes, nämligen hans mamma smo fyllde år så då blev det ännu mer mat,skratt,tårta och på kvällen fick vi se videon från dagen innan. Söndagen var lika fullspäckad den, vi åkte hem till hans bror som hade födelsedags kalas för sin son så ännu mera tårta, kommer inte vilja ha tårta på flera månader från och med nu.
Som sagt så har min helg vart väldigt fullspäckad och framförallt skit rolig!
Igår var det tillbaka till jobbet som gällde, efter det åkte jag hem till Alvaro igen eftersom vi hyrde två filmer i lördags men fick aldrig en chans att se dom så vi tog det igår, han hade även köpt en liten överraskning min sötnos, fick en jätte fin röd ros och jag sken upp som en sol igen efter en jobbig dag.
Idag har jag vart på jobbet och haft det skit kul med Becca, alltid lika roligt när vi jobbar tillsammans.
Nu ska jag faktiskt sätta mig och pröva The Sims 3 och sedan blir det tvkväll med lite Ben&Jerry´s Jamaican me crazy sorbet. Slänger in lite bilder här nere från helgens gång skriver lite senare kanske, ha det bäst nu / Elin

  Älskling och hans mamma! Glädje!
 Äkta glädje Familjen Cabezas-Olivares Flaket
<3 FÖR HAN HAR TAGIT STUDENTEN!!  Sekunderna innan han fick veta att han kommit in på Kulturama
Engely och Oscar öppnar upp festen med Salsa  Jag,Nadia,Victor,Crisitan och Patricia Eoow eeow eoow!
Mor och son Uppträdande :D Camaleon y CKZ och Engely Mamma och Alvaro
Älskling,Jag,Patricia,Cristian,Victor och Nadia Oliver 2 år  Den fina rosen jag fick
Mina sötnosar i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0