Baby Mama

Nu sitter jag här och har tagit emot lite bilder fån i fredags då vi hade Singstar kväll och har även fått lite bilder från ledaravslutningen vi hade på Gröna Lund, så jag tänkte släga in några utav dom så ni har något roligt att skratta åt haha.
Ska snart lägga mig i soffan och titta på filmen jag hyrt som heter Baby Mama med Tina Fey, någon som sett den?
Jobbet gick bra, självklart blev det mycket folk på en och samma gång och det ska alltid ske när inte Becca jobbar, så typiskt. På Torsdag ska jag jobba över så jag jobbar ikapp mina timmar som jag tog ledigt när Alvaro tog studenten så det blir en städ dag för vår del. Nej nu tänker jag slänga på filmen så jag hinner titta på Desperate Housewhifes ikväll också. Ha en bra kväll / Elin


   
    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0