1 underbart år

Hej mina söta läsare!
Hoppas ni har haft en riktigt mysig midsommar med massvis med jordgubbar och annat gott.
I Torsdags stannade jag kvar på jobbet för att jobba igen mina 4 timmar och ha en mega stor stä dag, jag kan säga såhär jag har ALDRIG haft så ont i min kropp dagen efter från en städning. Vi började 12.45 och var klara 20.00 med allt.
Fick iallafall ihop lite dricks osc så det kändes bra, fick världens jävla blåsa som gick sönder på tummen av moppningen så det har svidit i några dagar nu men det gör inget.
I Fredags kom älsklingen hit eftersom vi skulle fira midsommar hemma hos Farmor och farfar med grillning osv, självklart fastnade vi båda på Sims 3 innan det var dags att åka. Kvällen var jätte mysig vi åt god mat och efterätt och kollade på videos från när jag och mina bröder var små, blev helt paff när jag såg att dom hade en skolavslutning i 4:an när jag och 5 andra tjejer dansade till Venga Boys-Boom Boom Boom Boom. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då, men blev sammtidigt väldigt glad för jag har inte ett enda band eller något från alla de gånger jag uppträtt när jag var liten. Det misstaget kommer jag inte göra med mina egna barn, ska filma allt de gör.
Senare på kvällen kom vi hem och mös framför tv:n och jag gav Alvaro sin present som jag köpte för länge sen, hade köt en liten bok som heter "Kärleksförklaring" som man fyller i med massa söta små saker.

Igår vaknade vi runt 12 och gjorde i ordning oss för att åka till stan där Alvaro bjöd mig på "lunch" som ett litet 1 års firade, för exakt 1 år sedan den 20:e Juni blev vi officiellt tillsammans och jag kommer så väl ihåg känslan, och känslan finns fortfarande kvar kan jag säga. Jag vet exakt hur der kan bli efter ett tag men den här gången är det annorlunda det vet jag, jag känner det. 1 år tillsammans och fortfarande nykära, jag tror det gäller att aldrig glömma bort att ta hand om varandra och överraska och skämma bort varandra. Det behöver inte vara stora saker, en sak jag lärt mig är att uppskatta de små saker som när man kommer hem efter jobbet och badkaret är fyllt med rosor och levande ljus, eller en massage efter en hård dag/vecka, dessa små saker gör att man tänder den där lilla gnistan som ibland kan slockna.
Nåväl, efter att vi hade käkat på Sala Thai som vanligt så åkte vi hem till hans bror och hans flickvän, killarna gjorde sig i ordning inför kvällen och repade några extra gånger medans jag och Nadia satt och pratade och käkade vatten&honugs melon. Kvällen spenderades på Midsommar Latino där killarna uppträdde, och jag är så jävla STOLT igen, det var drag och publiken var hur bra som helst. NI ÄGDE SCENEN!! Perfekt 1 års dag faktiskt, att få se min älskling uppträda igen.
Kvällen slutade med massa onyttigheter framför tv:n tills det vart dags att sova, en super lyckad kväll faktiskt.

Idag har vi vaknat väldigt sent, men myst och tagit det lungt bara. Hatar att åka hem från honom, hade gärna haft lite mer ledighet, men min semester är inte förrns i Augusti, jag hoppas verkligen på det bästa och att planerna blir som vi tänkt oss. Sen jag kommit hem har jag bara latat mig och pratat med mamma och skrivit lite här.
Nu ska jag sätta mig och spela Sims 3 tänkte jag får hoppas att jag kan slita mig sen helt enkelt, jobb imorgon som gäller för min del.
Nej du drar jag mig från min dator och flyttar mig till mammas, ha det bäst / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0