Britney Spears

Nu sitter jag här och är riktigt avis på alla er som är på Britney konserten. Jag kanske inte är ett så stor fan av henne men jag kan erkänna den tjejen har leverart feta hits genom tiderna och jag tycker hon förtjänar all respekt med tanke på allt som hon utsatts för kring media och hennes privatliv. Det hade varit väldigt kul att få stå där och bara sjunga med i låtarna och uppleva den där Britney känslan. Jag kommer ihåg när jag var och såg Christina Aguilera på hennes The stripped tour, det var en oförglömlig konsert, för mig en utav de bästa jag någonsin varit på om jag ska vara ärlig.
Tänkte att jag kunde lägga upp några av mina favorit låtar med både Britney och Christina börjar med Britney så får Christina vara i ett annat inlägg. Vissa är inte enbart pga av låtarna utan jag kollar väldigt mycket på helheten och speciellt danser. Nu ska jag lägga mig i sängen igen, mår inte riktigt bra just nu med en extremt värkande rygg och illamående känns nästan som om man håller på att bli sjuk. Nej slut klagat från min sida nu, hoppas ni har en underbar kväll här har ni videosarna. 
The and only / Elin



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0