Tribute to Michael Jackson

Hej sötisar!
Hoppas ni har haft det bra, jag hade nog världens grymmaste dag igår, för er som missat så hade Bounce en liten hyllning till MJ igår Onsdag, självklart var jag på plats. Det hela började med att vi delades in i 3 grupper och fick 30 min på oss att lära oss orginal koreografin till "Beat It". Sen rörde vi oss mot plattan där vi uppträdde inför folk, vi var ca:300 dansare som gjorde denna hyllnings dans till honom och efter plattan rörde vi oss mot Centralen där det minst sagt var knök fullt med folk och vi fick verkligen dansa med små steg. När vi gjort allt där så begav vi oss till Golden Hits där det bjöds på käk och dricka och massa musik. Senare på kvällen körde vi mitt på gatan bland trafik och människor på Stureplan, det var så galet roligt, helt klart värt det tusen tack Bounce för möjligheten!! Vidoes ligger uppe på youtube det är bara att söka på " Tribute to Michael Jackson stockholm" så hittar ni massvis med videos, den riktiga kommer inom kort. Finns även länkar på Aftonbladet,Expressen,DN och detta kommer även sändas på Lördag under sommarkrysset så missa inte!!

Som ni ser så har jag inte uppdaterat så mycket här denna vecka, har ägnat mycket tid till att bara vara nu när jag bott här hos Alvaro. Kommer vara här fram till Söndag då hans mamma kommer hem igen från Mallis. Annars har jag bara jobbat dessa dagar och på Lördag blir det en snabb sväng hem till min kära vän Sandra på lite tjejkväll, ska bli riktigt mysigt. Imorgon är det Fredag så vi får se vad vi hittar på här hemma, ska laga lite god mat tänkte jag och bara mysa lite.
Nu ska jag sätta mig och kolla om Bounce har lagt upp orginal videon från igår, jag slänger in några så ni får se exempel på hur det såg ut igår. Ha det bäst så länge så slänger jag upp den riktiga videon så fort jag hittar den / Elin


Som sagt detta är bara klipp från folk som filmat, den riktiga ihopklippta filmen med alla tre platser kommer inom kort.
 

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

så coolt!

2009-07-10 @ 10:01:52
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0