Lite nya låtar

Hej allihopa!
Hoppas er helg har vart skön, min har vart jätte mysig, äntligen har man fått sova ut. Känner dock att det skulle behövas mer ledighet, kroppen skriker efter en time-out känns det som, men det är inte så långt kvar 1 månad till sen är det semester. igår var jag som sagt på tjejmiddag hemma hos Sandra det var jätte trevligt, tack gumman för en jätte mysig kväll. Efter det mötte jag upp Alvaro i Älvsjö och åkte tillsammans hem till honom där vi bänkade oss framför tv:n med smoothie och mörk choklad.
Idag har vi bara slappat och inte riktigt orkat dra oss upp ur sängen förrns klockan blev typ halv 3. Käkade frukost och gjorde i ordning mig sen har jag tagit mina väska och åkt hem till mig igen, hans mamma kommer hem idag så vi fixade hemma hos honom och städade undan det som behövdes, var dock inte mycket eftersom vi hållt undan väldigt mycket under veckan ändå. Här hemma har jag ätit god middag och bara tagit det lugnt framför datorn, tänkte slänga in 2 nya låtar för er som inte hört dom ännu. Nu ska jag sätta mig i soffan tänkte jag och titta lite på tv, eller slänga på någon film. Det är väldigt tomt och tråkigt utan min älskling om jag ska vara ärlig, även om man bott med varandra en hel vecka så blir allt så mycket tommare när man inte är med varandra.
Nej det får bli ett kort inlägg idag, den här veckan har jag inte så mycket inplanerat ska åka ut till Kungsängen någon dag och hälsa på min kära vän John som kommit hem från USA nu, får se vad vi hittar på har lovat att dra med mig Alvaro iallafall eftersom de två går ihop så bra vilket jag tycker är jätte skönt faktiskt.
Ni får ha det så bra tills dess Pok / Elin





Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Aaa, så jäkla coolt :) Kände några stycken till som dansade med :) Grymt ...

2009-07-13 @ 03:20:19
URL: http://sugafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0