I wanna touch you

Hej sötisar!
Förlåt för att jag inte lagt upp veckans blogg ännu, men jag har verkligen inte orkat. Jag lovar att gott göra er nästa vecka med två danser istället. Vad har jag gjort sen förra fredagen, jo jag träffade min älskling efter en vecka isär då båda jobbat arslet av oss så vi har baar njutit av varandras sällskap under förra helgen. Kunde inte låta bli att åka hem till honom i måndags och sova där igen därför blev det inget veckans dans i måndags sen har jag inte orkat helt enkelt.
I Onsdags var jag hem till Sandra som fixat naglar på mig, eller ska jag säga tippar istället kanske, så nu har man fina naglar i samma längd iallafall, fick bli en kort modell med tanke på mitt jobb och allt annat, tycker inte det är speciellt snyggt med för långa heller. Vi höll på i ca: 3 timmar och garvade och titta på tv sammtidigt som vi satte på tipparna sen åkte jag hem och målade dom så nu är tipparna halvt svart halvt vita med silver.
Denna vecka har det vart äckligt lugnt på jobbet kan jag säga, det märks att folk är lediga. Inte långt kvar nu tills jag lyfter och tar mitt pick och pack i 2 veckor med mamma och Alvaro, längtar som satan men längtar mindre till själva resan då jag är skit rädd för att flyga. Jag tänkte faktiskt inte skriva så mycket mer än detta eftersom jag måste lägga mig snart, kommer kunna uppdatera mer på Söndag efter jag jobbat extra. Glömde skriva där uppe att jag var och såg The Proposal idag med mamma,pappa och farmor och jag garvade arslet av mig, rekommenderar verkligen denna film, äntligen får man se Sandra Bullock i en annan karaktär än den lite töntiga,roliga tjejen, men några inslag av denna personlighet kommer ändå fram på ett briljant sätt faktiskt.
 Imorgon ska jag ut och kriga för att hitta min kjol på H&M och se om de älskade skorna jag hittat får följa med mig hem, kan visa bilder på Söndag på mina senaste saker i garderoben. Eftersom jag inte la in några dans klipp denna vecka får ni njuta av 3 nya låtar som pumpas högt i mina högtalare ni får ha en jätte mysig helg, själv spenderas min i Salem så ni får ha det bäst tills på Söndag.
Eran lilla Elin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0