Fredag

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra vecka, nu är det fredag och jag är så jävla glad att jag äntligen får sova ut lite imorgon.
Min vecka har vart jätte mysig, har ju bott här i Salem sen förra fredagen, glömde berätta att förra lördagen så bestämde jag mig för att njuda min älskling på bio och självklart fick det bli Transformers 2, GRYMT bra film kan jag säga, rekommenderar starkt. Efter bion gick vi och käkade och tanken var att vi skulle ut efteråt men de planerna sprack när vi märkte att Alvaro glömt sitt leg hemma så det var bara att röra på sig till Salem igen. Men väl hemma så drog vi med hans mamma ner till krogen här och tog oss några cider och dansade lite sista kvällen innan hon skulle åka.

Imorgon blir det tjejkväll med tacos,rockband och wiispel förmodligen, ska sitta bänkad klockan 20.00 framför Sommarkrysset och se när klippet från vår Tribute till MJ körs, det är helt otroligt egentligen på bara 2 dagar har redan 636 bla bla bla människor sett videon och det är inte ens den officiella videon, om man frågar mig så är faktiskt den sämre än den med mest tittare pga alla olika vinklar och snabba byten det är i klippet plus att dom tagit bort från central stationen och visar endast Plattan och Stureplan. Tyckte även dom kunde klippt in allt som vi gjorde efteråt på stureplan men det lär nog aldrig visas, när vi står och hoppas och skriker "Michael,Michael,Michael" en skit häftig känsla var det iallafall att få vara del av något som faktiskt ligger på 1:a plats globalt som populäraste på youtube.
Nu ska jag sätta mig här framför tv:n och äta mina kakor, har fått dille på kakor de här dagarna, vet inte riktigt varför men men. Slänger in den officiella versionen som Alvaro från Bounce filmat här nere. Jag skriver igen då jag har tid och lust ciao / Elin




Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Det är riktigt coolt det!=)

2009-07-11 @ 18:05:06
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0