090715

Hej allesammans!
Hoppas ni har haft en bra dag, min har vart helt ok, har vart till jobbet och kämpat under dagen.
Efter jobbet åkte jag hem och fick ett samtal av Emelie som bad mig komma upp till centrum när jag var halvvägs hem, självklart gjorde jag det och träffade henne,Maria och hennes dotter.
Satt mest i solen och gjorde ingenting tills jag bestämde mig för att gå hem och pröva mina nya stenar jag köpt till naglarna. Har nämligen fått upp ögonen för fina sätt att måla sina egna naglar på, dock har jag väldigt korta så det blir inte alltid så perfekt som jag vill att det ska bli, därför lånade jag mammas naglar igår och tränade på henne. Jag är ingen människa som har tålamod för pillriga saker egentligen, men det här har jag kämpat med och resultatet blev väl helt ok. Övning ger färdighet helt enkelt, blev påmind av mamma om när jag var yngre igår, hur jag brukade lägga pussel och tyckte verkligen att bitarna skulle kunna ligga hur som helst så jag slog in dom tills dom satt, som sagt ingen pillrig människa här inte.
Jag har inte hunnit göra så mycket idag faktiskt, fick mer gjort igår hann tvätta 2 omgångar med svart och vit tvätt så nu var det överstökat, hade egentligen behvöt slänga in lite till men kroppen orkar inte riktigt just nu. Har märkt att jag blivit lite sned igen, så jävla typiskt så det inte är sant, verkar vara lite bättre idag. En annan rolig grej som hänt är väl att Alvaro har fått jobb, så nu är han överlycklig och jag är glad för hans skull. Vet hur jobbigt det har vart att gå runt utan pengar och känna att man inte kan göra något. Om en månad bär det av till mitt "andra hem" längtar som fan och åter igen blir det jag, mamma och Alvaro som ger oss ut på vilda äventyr. Jag längtar verkligen efter att få träffa alla igen speciellt mina syskon och pappa. Vi ska försöka ge oss över till Turkiet igen för lite shopping över en dag, skit nu kom jag på att ajg måste lägga undan fickpengar, har nämligen inte sparat ett piss, får dock tillbaka pengar av mamma när vi är där eftersom det är jag som köpt våra biljetter.
Nej nu ska jag slänga mig ner i sängen tror jag och titta på tv och vänta på att maten ska bli klar, lägger in några bilder på naglarna jag gjort på mig själv och min mamma, ha det bäst / Elin

Mammas naglar, Mina naglar
 
Mina jag gjorde idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0