Us against the world

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag mår mycket bättre än vad jag gjorde förra veckan. Ryggen värker lite då och då men jag gör mina övningar som naprapaten gav mig.
Om två veckor är det dags att bärja på Blue Hill, fick även med mig Nella och Sofia som ska dansa med mig, kommer galet kul!. Det ända som jag stör mig på är att det kommer krocka 3 gånger med våra elever som vi undervisar för och min träning eftersom det fanns datum då vi inte kunde vara i den hallen vi normalt sätt är i utan har fått flytta den till Huddinge hallen och dessutom flytta fram tiden då, vilket gör att det krockar, men jag kan ju inte bara överge eleverna och låta Alvaro ta hand om hela gruppen dessutom förlorar jag pengar på det.
Tjejerna får lära mig de gånger jag missar helt enkelt. Under helgen var jag med älsklingen och tog det lugnt bara, igår var det dags att börja jobba igen, blev ingen stor vinst på dricksen men det var förväntat. Åkte raka vägen hem till älsklingen efter jobbet och sov där under natten, gjorde sällskap på morgonen när han skulle till skolan och jag skulle hem, har bara suttit här vid datorn och slappat och laddat hem lite låtar. Har märkt att jag har lite ont på vänster sida av halsen känns som en träningsvärk men jag vet inte vad det kan vara, orkar inte mer, jag får fan aldrig vara frisk under den här perioden på året. Imorgon blir det jobbet och i helgen blir det bio och massa mys, sen kör vi igång med våra elever på söndagen så det betyder inge mer sovmorgon på söndgarna. Nu ska jag sätta mig och fixa håret som står åt alla håll och kanter och ta mig en kopp te. Ni får ha det bäst så länge / Elin


Till dig my love!


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin header du har, gjort den själv?

2009-01-22 @ 18:02:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0