Ryggjävel!

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, själv har jag pajat ryggen igen. Var och hade danslektioner för 2 st klasser i Stuvsta och kände direkt efteråt att något gått snett för min rygg gjorde precis lika ont som sist när jag gjorde illa den, TYPISKT!
Jag hoppas jag hinner bli firsk tills jag själv ska börja dansa om några veckor. Ska nämligen börja på Blue Hill i Solna på Dancehall ska bli grymt kul, äntligen får jag komma igång igen med dansen men denna gång en helt ny stil.
Är det någon av er som läser som dansar kanske? någon som kan tipsa isåfall om något bra ställe som inte kräver nästan 3000 kr utav en?

Jag har vart ledig i några dagar från jobbet vilket har kännts extremt skönt, men jag har ju inte fått sova ut för det inte.
Denna vecka jobbar jag onsdag,torsdag och lördag sen är jag ledig fram till onsdag igen.
Ikväll blir det lugn kväll hemma och försöka ta hand om mig själv, ska snart sätta mig och spela lite hade jag tänkt men först och främst ska jag slänga in några dansinlägg igen, för nu var det ju ett tag sen. Kan även lägga upp några från den stilen jag ska börja med och några till som jag helt enkelt diggar.
Ni får ha det bäst nu tillåter inte ryggen att jag sitter upp mer, måste lägga mig ner igen.
Puss och kram Elin



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ester

shiiit Grymma videon..speciellt den med grabbarna..fan dom dödade =O

2009-01-14 @ 01:18:54
URL: http://essalt.blogg.se/
Postat av: Elin

I know ;)...

Dom där killarna är grymma! Dom har vunnit Vm i Street 3 år i rad tror jag..

2009-01-14 @ 13:45:16
URL: http://elinens.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Såååå grymma

2009-01-16 @ 19:55:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Drink, fuck and fight!

Kolla in vår nya blogg! Vi bloggar om det som ingen annan vågar blogga om. Sex, fylla och slagsmål. Lämna gärna en kommentar =)

2009-01-17 @ 03:12:37
URL: http://drinkfuckandfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0