Känner mig som ett problem barn

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag mår sådär, har fått vara på återbesök hos naprapaten som försökte knäcka tillbaka min rygg ännu en gång eftersom det bara sa PANG i ryggen när jag var på jobbet idag. Men jag är fortafarande sned och om det inte blir bättre innan måndag så kan det hända att jag måste åka till sjukhuset och göra röntgen på ryggen, känns ju inte alls roligt med tanke på att jag nyss kört igång med barn grupperna och ska själv börjar dansa nästa vecka.
Sen måste man åka och kolla vad som gör så himla ont vid magen nära inpå äggstockarna, kan vara en inflammation, så allt på en gång, känner mig som ett litet problem barn förtillfället.
Jag har inte gjort mycket under dagarna som vart, haft lektion med våra elever, myst ner mig hemma hos älsklingen och jobbat. Nu ska jag upp och röra på mig eftersom ryggen inte tillåter mig att sitta ner för mycket, måste röra mig så mycket jag bara kan sa naprapaten, lägger upp en bild mest för att min vän Mia( miataipale.blogg.se) ska se hur det ser ut framifrån när jag är så sned.
Lördag ska jag jobba igen så ingen vila direkt för mig denna vecka, ni får ta hand om er tills dess, glöm inte även att kika in på www.myspace.com/chillizkingizz och lyssna på min pojkväns grymma beats ;)
Pok Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0