Frisk igen

Hej igen allihopa!
Nu är jag återställd till det normala, var hos naprapaten för en timma sen som fixade till hela min rygg och nacke. Jag lutade ju åt höger med nästan hela kroppen pga av en muskel som kommit  i kläm. Men nu är jag helt rak igen och det gör inte alls lika ont nu som det gjorde innan.
Hoppas ni har haft en bra dag, jag känner verkligen att det börjar bli dags att dansa igen och jag ser verkligen fram emot att börja träna igen, det har blivit för mycket slappandes och för mycket onyttigt på senaste tiden.
Jag tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg, har inget att skriva om jusst nu förutom det som redan sagts, inspirationen är inte på topp, ska käka nu och sen bänka mig framför tv:n och ta det lugnt.
Så ni får ha det bäst er lilla Elin

I våras innan föreställning, skulle precis börja prata när kortet togs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0