Bio och massa mys

Hello!
Hoppas ni mår bra och har haft en underbar helg.
I Fredags jobbade jag på greken, och mina ben värkte verkligen efter för att inte tala om min rygg!
Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt och tittade på Let´s Dance, tyckte det var ganska konstigt att Blondinbella åkte ut, jag tyckte hon kämpade på bra och det fanns betydligt några som borde tagit hennes plats. Men men spelats regler antar jag. Jag deckade rätt fort när jag gick och la mig och fick äntligen sova hela natten igenom.
Under lördagen mötte jag upp min älskling i stan, gick och köpte biljetter till Australia och käkade i kungshallarna. Flimen var extremt bra tyckte jag, väldigt stark och det gick ju inte att undvika de där tårarna som kom fram lite då och då. Efter bio åkte vi hem till älsklingen och tränade lite inför Söndagens dansträning, sen vart det kudden som kallade eftersom tröttheten kom ikapp en tillslut.
Under Söndagen vaknade vi tidigt och åkte ut till Huddinge för att hålla första lektionen på terminen för våra elever. Det gick väl sådär, efter träningen åkte vi in till stan och käkade på Max, sen blev det shopping, inte något speciellt för min del eftersom jag lever väldigt fattigt den här månaden, sen hann man även med att sola, känns skönt med lite färg. Åkte hem till mig och hyrde film och gosade ner oss framför tv:n.

Idag har vi vaknat, älsklingen skulle till skolan så jag fortsatte dega i sängen ett tag innan jag gick upp runt 11 tiden.
Idag ska jag till Tandläkarn, jag är inget stort fan av tandis men har man hål så lagar jag hellre som än att gå runt och få det värre, dock känns det i plegånboken att jag ska dit. Ikväll blir det nog mest att ta det lugnt och öva inför imorgon så vi ska öppna upp vår nya grupp 11-13 år i Streetdance, får se hur det går.
Ska försöka ta lite mer bilder under våra träningar och lägga ut, kan vara kul att se tänkte jag. Nu ska jag ta och fixa mig och försöka fixa till håret igen som ännu en gång står åt alla håll och kanter.
Ha det bäst Pok Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0