Massa äventyr

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra och har haft en bra helg osv, min har vart helt underbar faktiskt.
I Fredags åkte jag hem till min älskling och tog det lugnt och mös framför tv:n, åkte dit ganska sent och dagen bestog inte av så mycket mer än det.
Lördagen vaknade vi upp runt 11 tiden och gjorde en god frukost fick bli omelett med lök,ost och tomat för älsklingens del min fick bli en helt vanlig. Under dagen så hjälpte jag till att städa och duschade inför kvällen eftersom älsklings hela familj skulle komma på middag hemma hos dom, som en liten avskedsmiddag för att deras pappa ska åka till Chile. Middagen var jätte god, och vi hade det jätte mysigt busade mycket med Alvaros brorson och kollade när brorsorna hade wrestling i sängen, inte för att någon vann men det såg iallafall skit roligt ut.
Var jätte trött senare på kvällen så man slog sig ner framför tv:n och kollade på Rosa Pantern, jag har lite svårt för den filmen har jag märkt, humorn är så dålig på något sätt och jag är väldigt lättroad annars.
Vi vaknade tidigt på Söndagen och slängde oss iväg till Huddinge och höll i vår lektion med barnen som denna gång var babbligare än någonsin. Efter lektionen åkte vi till Blue Hill, nu har jag äntligen börjat dansa igen och det var grymt kul!
Känna att man inte alls tränat på länge, och läraren körde hårt med en men det gillar jag bara,jag tror jag kommer trivas där och jag hoppas att jag verkligen kan göra detta med min rygg nu.
Efter lektionen åkte jag och älsklingen hit och käkade tackos och fetade i oss chips och dip som tack för att man vart så duktig haha, sen somnade man snabbt av all träning på en dag.

Idag vaknade man först vid halv 7 av att älsklingen skulle åka till skolan, jag låg själv kvar till halv elva innan jag väl gick upp. Har inte gjort så mycket här hemma borde ha städat eftersom vi får gäster hit imorgon när mamma blir 45 år.
Vad ska man ge sin mamma då? jag har inte tänkt på det alls, shit lite ute i sista sekund nu känner jag, får hitta på något imorgon, är rätt påhittig av mig. Jag mötte upp Sandra idag dessutom och åkte till Länna för att inhandla lite roliga saker inför "alla hjärtans dag", nu är allt snart klart till min älskling. Har stått och as garvat framför en korv kiosk åt en skit tråkig sak märkte jag när jag skulle berätta om det, kan berätta för er ändå, vi skulle köpa en varsin Chorizo och den sjuka humorn som vi har så började vi as garva åt "Tjock korv" och "Stark kryddad tjock korv", jätte tråkigt nu när jag skriver om det men det var verkligen hur kul som helst för stunden. Vi gick och tittade på inrednings saker och jag hitta 3 varianter på sovrum jag tycker den med mörkt trä var snyggast,se bilderna nedan, vilken tyckte ni?
Vad har mer hänt, Jo jag har fått hem min klänning som jag ska ha den 21:a på älsklingens brorsors cocktail party, slänger upp en bild på den så ni får se.
Nu ska jag fortsätta kolla på Raw Comedy Club, och planera vad mamma ska få av mig i present. Ni får ha det bäst tills dess puss och kram Elin

Den svarta inredningen eller den vita eller den bruna?
  
Klänningen
 
"Tjock korven" vi garvade så mycket åt Sandra gillar dock lite extra kryddning på sin
 

Kommentarer
Postat av: Ester

Den klänningen kan du ha på min fest också nu på fredag, det är också cocktailtema!!=) hörde från nadia att du kanske inte kan komma..får hoppas att på du kommer, vore kul=)pusspuss

2009-02-09 @ 23:51:32
URL: http://essalt.blogg.se/
Postat av: Ester

hahah joo det är klart att du kan=) ändå inte samma människor..festen börjar 21.00 å det är samma lokal som victor kommer att ha sin fest..hoppas att det löser sig=) pusspuss

2009-02-10 @ 15:42:08
URL: http://essalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0