Sorry

Hej allesammans! Förlåt för den usla uppdateringen, har haft så mycket att göra de senaste två veckorna att jag inte haft någon tid över att sätta mig och berätta om mina dagar.
Ska verkligen försöka komma ihåg vad jag gjort, kanske inte kommer ihåg datumen så bra men jag tror jag senast skrev någon dag innan alla hjärtans dag, så det här har hänt sen dess.

Alla hjärtans dag jobbade jag för fullt och vi hade verkligen fullsatt ine på restaurangen, dock var det ändå inte lika mycket som vi hade hoppats på. Efter jobbet fick vi en varsin t-shirt och ros av chefen som tack för hjälpen denna dag, sedan var det bara att skynda sig till bussen för att åka hem till min älskling. När jag kom fram så mötte han mig vid bussarna och vi vandrade hem till honom, satt och hade lite myspys i soffan innan jag gav han presenten jag hade gjort till honom.
Älsklingen hade gjort det så fint med tända ljus i hela rummet och skrivit världens underbaraste lilla text till mig som fick mig att bli helt tårögd, tack älskling! Dagen efter var det dags för jobb igen med våra elever, ganska struliga denna gång de sista 10 minuterna gick precis som det borde ha gått under hela lektionen men men.
Sen har jag faktiskt inget minne utav vad vi kan ha gjort om jag åkte hem till honom eller om jag åkte hem till mig, börjar bli lite senil haha.

Onsdag den 18:e jobbade jag under lunchen och åkte sedan ut till Huddinge och träffade Alvaro igen, följde med och såg på när hans skola spelade basket match mot Huddinge gymnasiet, dom förlorade stort tyvärr, fick mig ett gott skratt när man kollade på de som dansade innan matchen. Efter det var vi på ledarmöte med Korpen Sportis föreningen som vi jobbar för, det var helt okej faktiskt. Sen åkte jag med hem till honom och tog det bara lugnt.
Dagen efter åkte vi in till stan och gick runt och kollade på skor inför helgen, hittade ett par jätte söta svarta pumps som jag köpte trotts många hål i fickan om man säger så. Åkte hem och hämtade kläder osv inför hela helgen eftersom min kära familj hade åkt på influensa så pallade jag inte vara hemma och bli smittad själv, så jag drog hem till älsklingen senare på kvällen igen. Jobbade under hela fredagen och åkte sedan hem till baby efter jobbet coh förmodligen så slog vi oss ner framför tv:n jag har inget bra minne för tillfället.

Lördag spendarades med massa föberedelser, vi åkte och solade och drog oss mot Luma, eftersom älsklingen bröder skulle ha 23&25 års firande denna dag. Vi tjejer fixade oss uppe i lokalen som dom hade hyrt och killarna fixade sig nere i lägenheten. Runt 20.00 satt vi och käka, beställde mat från kina restaurangen i Luma och i väntan på maten så satte vi på oss klänningarna osv inför kvällen. Kvällen vart så lyckad och jag hade verkligen skit kul, bästa av allt var nog det fina orden jag fick höra från hans äldsta bror, tack cristian det värmde det du sa!
Killarna hade nog en jätte lyckad kväll, dock blev det alldeles för mycket alkohol i kroppen och för lite sömn denna natt, men verkligen en skit lyckad kväll.
Söndag morgon vaknade jag av att törsten satte igång, huvudet snurrade as mycket och jag kände nog att jag kunde ha skippat de där sista groggarna runt 5 på morgonen. Hann sova 4 timmar innan det var dags att gå upp och åka iväg till Solna för att dansa. Dansen var skit rolig och det var skönt att få komma igång faktiskt, dock är det ingen höjdare att dansa bakis om jag ska vara ärlig, huvudet hänger inte riktigt med. Efter dansen var det raka vägen till jobbet som gällde, ganska slitsam dag om man tänker efter, mådde riktigt piss dåligt när jag väl var där.
När jag kom hem senare på kvällen så var sängen väldigt lockande och jag slocknade så fort jag la mig.

Igår åkte jag hem till älsklingen igen, hade med mig Patrick 1,5 som vi satt och kollade på, gillade filmen jätte mycket. Tycker det är ganska coolt att det är min kompis Sandra´s kusin som spelar Patrick i filmen Tom Ljungman alltså.
Till kvällen gick vi ner och köpte kebab och hamburgare och äckligare kebab får man leta efter än den jag åt igår, usch!!
Idag har man bara tagit det lugnt sen åkte vi hem till hans bror och käka hemgjorde semlor och fikade och hade dte jätte trevligt, lekte som vanligt med lilla Oliver, älskade unge! Nadia var så snäll att hon körde hem mig hit efter allt, verkligen jätte gulligt gjort av dig gumman. Nu sitter jag här framför datorn och ska snart lägga mig i sängen och bara koppla av, imorgon blir det jobbet som gäller sen är jag ledig torsdag och fredag och lördag, jag och älsklingen är nämligen bjudna på dop, min kompis Maria som fick barn för 3 månader sen ska ha dop på lördag så då blir det de, söndag är det jobb igen, känns som det ända jag gör nu förtiden är att jobba jobba jobba, fast det är inte helt sant det heller.
Börjar starkt fundera på att börja plugga om nåt år, så länge jag kommer på vad jag vill göra.
Nej kära ni nu får det räcka för idag, kan uppdatera mer imorgon efter jag kommit hem från jobbet, ska även lägga ut bilder från de två veckorna som jag inte skrivit och lägga ut bilder från Alvaros bröders cocktail party.
Ha det gött puss och kram / Elin

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 09:05:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0