In your name, I found meaning

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, och hade en trevlig helg mm. Jag jobbade ju som sagt i Lördags, det gick segt och försökte att inte anstränga mig alltför mycket, gick hem runt 19.30 eftersom det var en skit seg lördag med lite gäster osv.
I Måndags gick jag upp till vårdcentralen och fick tabletter för urinvägsinfektion, kul tänkte jag.
Inte nog med att ryggen är skadad då ska man få allt på en gång. I går var jag in till stan och mötte upp älsklingen och gick och käkade sen blev det vandring in till Gamla stan för att hitta en smyckes butik jag letat efter, väl där så hittade jag äntligen den och prövade massa ringar, vill så gärna ha en ny ring eftersom jag tappade min älskade ring och den andra rinen jag köpte är helt borta, tror jag tappade den med under tiden jag gick i skolan. Svängde in på John Chris och tog en latte och värmde oss innan det var dags att åka ut till Huddinge för att ha lektion. Dagen vart både bra och dålig på samma gång, hatar såna dagar men det går inte att undvika, dom finns alltid.
Åkte iallafall hem till mig efter och köpte med oss lite natur godis och slog oss ner i sängen, tittade på " Hide&Seek" som gick på 3:an, jag som är så jävla lättskrämd satt ju självklart med täcket halv över ögonen när det blev läskigt.
Idag har jag vart på jobbet och suttit i 2 timmar och lagt upp schemat inför Februari/Mars, jävla projekt alltihop, ibland önskar jag att jag kunde komma på vad jag vill göra och börja plugga någongång.
Resten av veckan ser ut såhär:
Torsdag: Jobba 11-21
Fredag: Träffa Baby
Lördag: Oplanerad än så länge
Söndag: Danslektion från 11-12 sedan Blue Hill börja på Dancehall från 14-15.15

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kura ner mig framför tv:n, hoppas eran vecka blir bra, jag sattsar på att bli frisk snart iallafall.
Uppdaterar när jag orkar helt enkelt, därav så några inlägg. Inte lätt att alltid skriva när saker och ting känns lite jobbigt.
/ Elin

En trött Elin och min älskling
 
Ser ni någon likhet i dessa kort under?
Gamla stan 09 och Kos 08
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0