Fredag den 13:e

Nu sitter man här igen och tänkte skriva om dagen som gått.
Jag hoppas ni alla mår bra, jag har vart på ovanligt bra humör de två senaste dagarna, kan bero på att jag snart får ge min alla hjärtans dag present till min älskade, eller så mår jag kanske bara bra för tillfället.
Jag jobbade onsdag och trosdag och som vanligt så var det skit lite folk, däremot fick jag besök av både Becca och Mei-Ling, Becca hade skaffat lite fina saker så som nya ljusstakar till borden och annat fint till alla hjärtans dag som vi ska ha på jobbet eftersom både hon och jag jobbar denna dag.
Inatt satt jag och letade upp 22 olika kärleks citat som vi skrivit ner på små lappar idag när jag svängde förbi jobbet och gjorde jätte fint. Ska ta lite bilder imorrn tänkte jag så ni får se, skulle jätte gärna vilja skriva vad min älskade ska få av mig men för säkerhetens skull får ni vänta tills på Söndag ifall han droppar förbi här ihopp om att se vad som väntar honom, inget stort men något jag lagt ner både hjärta och själv på iallafall.
Vad ska ni hitta på under alla hjärtans dag? Jag har tänkt på det här med den dagen, sen när var det sagt att det är till för par att fira, har man ingen så kan man ju alltid bjuda över lite kompisar på en mysig fika eller varför inte laga middag åt föräldrarna som tack för allt. Jag tycker alla hjärtans dag är en tid då man kan skänka en extra tanke åt alla man håller kärt och som betyder det där lilla extra för en.

Jag ska ju då som sagt jobba imorgon fram till 21 vilket betyder att jag inte kommer vara hos min älskling förrns vid 22, sen får man se vad han har hittat på för något, kanske får man världens största och goaste kram.
Nu har jag precis kollat på Let´s dance och jag kan väl säga det att visst Kitty kanske inte gjorde så bra ifrån sig från början men jag tyckte hon var riktigt rolig att se med tanke på att hon började utvecklas och jag tyckte nog att hon borde fått stanna ett tag till. Ska snart slänga mig ner i sängen och ladda inför imorgon, slänger upp några bilder från när Becca och jag fixade och trixade med de små lapparna med citaten.
Jag hoppas verkligen att ni får en underbar helg med mycket kärlek, massa kramar er lilla Elin

  


Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 12:18:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0