Bild inlägg

God morgon på er!
Glömde ju totalt bort att berätta hur fint vi hade gjort det på alla hjärtans dag på jobbet och att jag träffade min älskade vön Michelle förra tisdagen i det senaste inlägget. Michelle och jag var och fikade och hade det jätte mysigt, satt 4 timmar och pratade non-stop. Idag är jag ledig från jobbet men såklart ska man besöka tandläkaren för att laga ett hål, jag fattar inte hur jävla dyrt det kan vara egentligen att laga ett enda hål, 1050 kr måste jag betala, helt sjukt om man tänker efter, eller det kanske bara är jag som tänker så. Ska försöka åka iväg till Farsta centrum efter det hade jag tänkt och försöka hitta något fint att ha på lördag till dopet, hade tänkt köra svarta fin byxor med något men vet inte vad, vet ni något man kan ha till ett dop? Blir mycket tacksam om ni svarar, nu ska jag slänga in bild inlägget får se om det blir alla annars får det bli fler ikväll. Ha en bra dag puss Elin

Jobbet alla hjärtans dag
   
  
Min present till älskling
 

Fikat med Michelle
  

23&25 års cocktail party
   
   
   
   
   
   
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0