Stress,dans,julbord,födelsedag

Fy förlåt! Jag har haft så fullt upp att jag inte orkat eller haft tid att sätta mig ner och skriva, tyvärr skriver jag dessa rader i stress desutom. Våran avslutning med våra elever gick jätte bra, dom är så otroligt duktga de där små krabaterna. Vår avslutning närmar sig med stora steg, igår satte vi det allra sista som behövdes inför imorgon. Älsklingens födelsedag infaller dessutom imorrn så det blir fira efter uppträdandet såklart. Ikväll väntar Julbord med jobbet, lite middag hemma hos älsklingen där jag förövrigt kommer att vara fram tills på Tisdag så ni vet, då kommer blider,video osv på allt osm hänt dessa dagar. Jag är ledsen men jag måste kila, måste hinna till tåget igen och åka tillbaka till Salem och fixa mig innan hela Alvaros familj kommer dit. Ha en jätte mysig helg allihopa! Puss/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0