Snart 2010

Hej på er!
Hoppas ni mår bra allihopa efter dessa mysiga juldagar och jag hoppas alla fick det dom ville av lilla tomten.
Själv spenderades julafton med mina nära och kära, god mat och fika och julklappar som jag behövde och ville ha. Har kommit in i en ålder där jag inte längre vet vad jag vill ha tror jag utan jag blir glad för minsta lilla egentligen. Självklart vill man alltid ha en massa saker men ibland går det helt enkelt inte, det är då man ska uppskatta de där små sakerna som man oftast glömmer bort att det ligger en tanke bakom. Åkte och mötte upp min älskling samma dag och böt julklappar med varandra, fick jätte söta linnen och ett ursnyggt halsband som jag älskar av honom, tack så mycket älskling!
Den 25:e var det middag hos Alvaros pappa och hans flickvän, mycket trevligt spenderade resten av kvällen att se 2012 som enligt mig är en skit film. Det enda som var bra är väl all grafik annars tycker jag faktiskt inte att den var bra alls, så typiskt amerikanskt och förutsägbar på något sätt.
Lördagen var en riktigt mysdag, med shopping inne i stan och god lunch med älsklingen som avslutades med bio och fika, såg äntligen New Moon, och jag måste säga JAG ÄLSKAR DEN!! Nästan mer än den första faktiskt om jag ska vara ärlig, ni som sett den vad tycker ni första eller andra?
Igår var vi bjudna hem till Alvaros bror och hans flickvän på middag, även det blev mycket trevligt med god mat och allt.

Idag har jag vart tillbaka på jobbet och tog mig en tripp in till stan efteråt för att hitta nya "jobb-jeans" vilket inte var det lättaste. Antingen är jeansen för höga, för pösiga,för tajta eller så försvinner hela rumpan i dom. Hittade ett par Lee istället för 399 kr på Carlings som jag älskade så dom slog jag till på direkt.
En sak stör mig dock när man ska prova kläder, där står man och är 1.58 lång och försöker att bli så osynlig som möjligt när man provar ett par jeans,helt plötsligt ser man bara ett huvud som går precis ovanför kanten som självklart kollar in där man står med byxorna halvt uppdragna över arslet, där i mitt stilla sinne så blir jag lite förbannad, VARFÖR kan man inte ha provhyttar men dörr istället för de där jävla drapperierna? Lite bitter kanske men man vill väl inte ha någon som går utanför som faktiskt ser in när man provar kläder?
Kan lägga upp lite bilder senare på mina nya fynd, köpte även lite roliga prylar till naglarna. För er som vill ha tips osv kan gå in på youtube och söka på Nail tutorials, där hittar ni hur mycket tips som helst hur ni kan måla era naglar, väldigt bra då man själv saknar fantasin.
Nu ska jag ta och äta något tror jag och fixa mina naglar igen,
ni får ha det bäst tills dess love /Elin

Bjuder på den här videon så länge äntligen har Chisue släppt sin första video.
Klicka på länken här nere för att komma till videon, lämna gärna kommentar ;)

http://klubbkoll.se/nyheter/artikel-197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0