lite strunt

2009

1
. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har vågat lita mer på mig själv och bli mer självständig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag hade inget löfte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej,tack och lov.

5.Vilka länder besökte du?
Grekland

6
. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Vissa människor,sol och värme.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8/4, 20/6, 11/8, 12/12, 20/12

8. Vad var din största framgång 2009?
Vågat inse vilka som betyder något och värdera efter det.
att jag börjat dansa igen och utvecklats enormt på så kort tid.


9. Största misstaget?
Inga större misstag.

10
. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, mer än vanligt tror jag.

11. Bästa köpet?
Min resa till Kos.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder,cigg, och annat roligt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är många som gjort mig riktigt glad det här året.
Bland annat min älskling.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beyoncé - Halo, Lifehouse - From where you are, Pitbull - I know you want me, Black eyed Peas - I gotta feeling
Trey Songz - One love, Jeremih - Birthday sex mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var mycket gladare i år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mer tid att träffa vänner.

17
. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Slösat tid och energi på människor som är falska i slutändan.

18. Hur tillbringar du julen?
Familj och släkt.

19. Blev du kär i år?
Är fortfarande kär sen förra året.

20. Favoritprogram på TV?
Grey´s Anatomy,Desperate,Ugly betty, 2½ Men.

21. Bästa boken du läste i år?
Dåligt med böcker i år.

22
. Största musikalista upptäckten?
oj jag vet inte...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.

25
. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inget speciellt faktiskt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vad hemma hos mormor och morfar med familj och Alvaro samt mina 2 tjej kompisar och åt god mat och firade både migoch morfar.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns väl vissa saker kanske.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm, mer mogen skulle jag nog säga om man inte tänker kläder.
Kläd mässigt har det nog blivit lite mer chill lite mer dans inspirerat.

29. Vad fick dig att må bra?
Alvaro,Kos resan,Vänner, Sköna sommarkvällar.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell...förutom min egna lilla kändis ;)

31. Vem saknade du?
Mia, och några fler

32. De bästa nya människorna du träffade?
Becca!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0