Kaos i stormen

Hej allihopa!
Shit vilket väder det var idag, såg ju ut som en snögubbe innan man ens hunnit komma fram till jobbet imorse, för att inte tala om Stockholms pendeltågtrafik denna dag. Varför envisas man alltid att bli så jävla förvånade varje år. Vi bor i Sverige som inte är det varmaste landet på jorden, vi får snö då och då och varje år så blir man så chockade att snön är här och det blir kraftiga förseningar och inställda avgångar hela tiden. Hur har er dag vart? Jobbet var ju katastrof idag verkligen, men det är sjukt hur kul man kan ha det när det är som tråkigast, snögubbe nästa kanske snöbollskrig med Pizzan svårt att välja haha.
Jag vet att jag inte vart så bra på att uppdatera här under de senaste två veckorna, men mitt liv har vart helt upp och ner som en riktig berg-o-dalbana. Det har vart allt från mycket på jobbet till födelsedags planering till uppträdanden så tiden har inte riktigt funnits där men nu är jag tillbaka I promise!
Snart är julen här dessutom, vad har ni önskat er i år? Jag har typ skit svårt för att bestämma mig vad jag önskar mig i år, det enda jag kan komma på är en Make-up kurs typ och pengar till en massa stuff. I helgen väntar lite film mys hemma hos älsklingen, movie maraton.
Tänkte alldeles straxt krypa ner i min soffa och kolla på videon från i Sommras när vi var i Grekland, man måste få drömma sig bort i kalla vinterdagar som dessa.
Bjuder på lite bilder från dagarnas gång så skriver jag lite mer senare.
Take care / Elin

Jag kan absolut inte rita!
 
Barnens dansuppvisning

Tråkig dag på jobbet
   
Blue Hill Julavslutning
  
  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0