I´m so hard

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra dag, min har vart helt okej faktiskt, väldigt slapp sådär och skön.
Igår var jag och såg Avatar äntligen, jag säger bara såhär ni som inte sett den gör det NU!!
Den var så äckligt bra, allt som finns på den där bio duken är så välskapat och jag sögs verkligen in i en helt annan värld kändes det som. Grym det var den iallafall även om man inte såg dne i 3D vilket jag typ bara måste göra nu, måste se den igen fast i 3D, kvällen spenderades hemma hos älskling med te och massa skratt med hans mamma och moster.
Idag har jag vart på jobbet, ganska skapligt med folk ändå måste jag säga men det blir nog så såhär dagen innan nyårsafton. By the way vad ska ni hitta på under nyårs natten? Själv blir det middag här hemma med familjen och Alvaro sen var det planerat att åka på en fest men den planen sprack, så nu vet ingen utav oss riktigt vart vi ska ta vägen, något vill man väl endå göra? Får se vad våra planer blir helt enkelt.
Tänkte slänga in lite bilder på mina senaste kap här nedanför, letar fortfarande efter ett par billiga och bra "jobb jeans" eller byxor men det är fan svårare än jag trodde, hade nog bara tur att jag hade hittat de här jeansen innan jag började på Greken. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i soffan och kolla på "My sister´s keeper" eller som på svenska "Allt för mig syster" och "500 days och Summer" såvida inte skivorna börjar hacka igen.
Skriver lite senare förmodligen, ha det bäst så länge / Elin

Julafton
 
Mina fynd: linnen och halsband från Alvaro :)
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0