Always coca-cola

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra måndag hitills min började lite krånglit, enorma förseningar pga ett vagn fel så det blev förseningar på upp emot 1 timma imorse. Men jag lyckades ta mig till jobbet i tid iallafall, lunchen var helt okej för en Måndag faktiskt, inte för mycket men inte för lite.
Efter jobbet gick jag hem en sväng till mormor och morfar och gjorde lite sällskap med dom ett tag till jag mötte mamma i centrum för att inhandla lite saker. Har även hunnit med att åka till farsta och shoppa lite julklappar, nu är det bara morfar,pappa och Alvaros mamma kvar sen är jag klar. Ska bli kul imorgon eftersom Becca kommer tillbaka till jobbet och hon ska få sin julklapp av mig, hoppas hon gillar den för det gör jag haha.
Dagen har bara flugit förbi, har läst runt på olika bloggar och är avis på alla som befinner sig utomland just nu med sol,värme och bad, det får mig att längta ännu mer till sommaren då min älskade vän Michelle får äran att följa med mig till min pappa i år.
Kommer bli så galet kul att äntligen få visa henne allt jag pratat om sedan vi var 5 år, ska även försöka ta en tripp över till Turkiet den här gången igen och eventuellt se om vi kan åka vatten skooter eller liknande.
Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och läsa min nya Cosmo och bara ta det lugnt, börjar känna att jag har ont i halsen igen, jag orkar verkligen inte bli mer sjuk och plånboken har verkligen ingen lust med det heller.
Jag hoppas ni får en trevlig Tisdag, själv ska jag hem till Sandra på Julfika med tjejerna så tummen upp för det.
Ha det bäst / Elin


Vilken tycker ni mest om, den gamla från när man var barn eller de mer utvecklade?
Jag själv föredrar den gamla versionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0