Sexy Bitch

Hej sötisar!
Nu är jag hemma från ännu en dag på jobbet. Precis 15 min efter att jag var ombytt och klar dundrade det in 20 pers som man fick ta hand om, Malin stackarn såg helt förvirrad ut när dom kom in, men det löste sig väldigt bra.
Dagen har gått så himla fort, jag började med att åka in till stan för att köpa mina små älsklingar, äntligen är skorna mina. Sen tog jag mig till konsum och köpte med mig en avokado och en gul paprika som jag tänkte ha till min sallad på jobbet, kände att ajg inte behövde stressa så jag tog det lugnt och fint innan jag kom fram.
Nu måste jag berätta en rolig händelse som jag var med om inne i stan, trodde ja skull dö as garv först. Jag kommer och går mot tågen så kommer en kille och hoppar på en snubbe precis bredvid mina fötter så dom rullar på golvet varpå killen som hoppade på den andra skriker " Du har gett min brud klamydia, jag skadöda dig din jävel" och killen som ligger på golvet skriker " Förlåt, jag visste inte, förlåt lugna ner dig för fan!" först visste jag inte om killen skojade men insåg snabbt att dom inte gjord det, och killen som hoppde på den andra skrek "Jag har köpt en ring till henne, hör du det, jag ska döda dig". Jag förstår mig inte på vissa människor faktiskt, jag skulle aldrig göra något sådant med tanke på att man skämmerut sig själv sammtidigt. Nu ska jag ta och röra mig mot sängen, slänger in bild på min outfit för idag samt min ny skor, sen ska ni få dages låt av mig som spelades högt i mina hörlurar, god natt allesammans / Elin


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0