Never leave you!

Nu är jag hemma, har vart på jobbet och efter en stund började jag känna mig väldigt tung i hela kroppen och speciellt huvudet, blev helt snurrig och det kändes bokstavligen som om ögonen skulle poppa ut vilken sekund som helst. Åkte hem och har legat i sängen och vilat och tittat på tv, känner mig fortfarande hängig och seg i kroppen. Kan hända att det blir så när man får för lite sömn och har jobbat från Sön-Sön enda lediga dagen för mig var i lördags, men vill man ha extra pengar till resan så får man skylla sig själv helt enkelt.
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen och slänga på någon film tänkte jag, baby ringde för en stund sen och hörde om jag inte ville ha lite sällskap, hade gärnat haft sällskap men känner inte att jag är det bästa sällskapet just nu när man mår som man gör. Saknar honom verkligen eftersom vi knappt har setts på hela förra veckan och det lilla vi sågs känns som en evighet ifrån varandra. Nej nu tänkte jag ge er en till dagens låt som jag fastnat på, den har en fin text tycker jag och eftersom jag själv skriver texter så lyssnar jag automatiskt till texter men även beat och helheten i låten.
Skriver lite senare igen, ska se om ja kanke orkar måla något nytt på naglarna, resultatet från sist vart inte så bra så jag sket i att lägga upp en bild, om denna blir bra tar jag kort jag lovar / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0