några videos

Här har ni två stilar jag diggar extremt mycket eftersom jag själv prövade på Dancehall men hittar inte mycket information om denna och den info jag har räcker inte till ett enda inlägg så slänger jag in några klipp isället, där ni även kan lära er hur man gör stegen, så ställ er framför spegeln och öva och ni har ett säkert kort ute på dansgolvet.
Reggeaton är något jag lyssnar på varje dag och stilen i sig är så himla skön så förtjänar denna oxå en plats här.
Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska jag måla naglarna,började md tårna som prov, hoppas ni gillar detta /Elin












Kommentarer
Postat av: E W E L I N A

c0ool blogg!!

Var gärna med min veckans blogg! Skulle vara kul!

ha en bra kväll

K R A M

2009-08-01 @ 23:59:01
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0