Here I come!

Hej allihopa! Sorry men jag hann verkligen inte skriva igår, och hinner inte lägga in veckans dans. Nu sitter jag på golvet och packar det sista, känns som om jag kommer ha en övervikt, måste kolla på vågen sen. Längtar efter min pappa och mina syskon som fan och är överlycklig att jag ska få komma iväg men det finns en sak som gör mig förbannad,ledsen och jätte orolig sammtidigt vill inte gå in på detaljer. Kommer sakna alla här hemma, faktiskt först somaren som jag vart hemma hela sommaren, kommer sakna min lilla Becca som kämpar på jobbet nu när jag är borta, kommer sakna dig tjejen, ha det så bra Rhodos när jag kommer hem! Nu måste jag fixa allt så det får bli ett kort inlägg så hörs vi när jag kommer hem igen, ha det så bra här hemma, många kramar Elin


  

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 00:29:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0