1 dag kvar

God morgon allihopa! Här sitter jag med mitt te och ska snart dra iväg till jobbet. Förlåt för den dåliga uppdateringen nu i veckan, har faktiskt inte orkat om jag ska vara ärlig.
Har vart lite sjuk och spenderat mina dagar med Alvaro samt firat min barndomskompis Michelle som blev 21 i lördags, tack gumman för en super rolig kväll, vi får ta igen när jag kommer hem. Jag hoppas ni mår bra, jag mår iallafall bättre nu, resfebern börjar kicka igång lite nu, dock känns det som om jag är lugnare i år på något sätt,kanske för att jag väntat så länge på den här dagen. Jag tänkte slänga in en sista veckans dans innan jag drar, sen blir det 2 veckors uppehåll här på bloggen vill njuta så mycket jag bara kan av att vara på mitt kära Kos igen. Nu måste jag dra till jobbet, vi hörs när jag kommit hem igen, ciao  / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0