Torsdag

S nart ännu en vecka passerad, tiden går väldigt fort nu känner jag, härligt!
Idag har jag jobbat från 11-21 har vart rätt så dåligt med folk under hela dagen, fick tillslut nog och bestämde mig för att gå ner och vika tvätt så man hade något att göra iallafall sen kom det några som hade hungriga magar trotts allt.
Fick även min skattedekleration idag, LYCKLIG som tusan är jag nu iallafall eftersom det är första gången jag får tillbaka på skatten i år så nu jäklar blir det semester i sommar. Förutom att ha varit på jobbet har jag kommit hem och satt mig ner och tittat på Stockholm-Arlanda, jag som tyckte jag var så smart att genom att se programet så kanske min största flygrädsla lägger sig, men icke det blir ju bara värre. Jag har en sådan enorm flygrädsla och jag skulle verkligen önska att jag kunde gå en kurs för det men det kostar ju pengar det med, vill så gärna åka till så många platser men det som stoppar mig är givetvis flygresan, vi får väl se hur det blir till vintern då man kanske ska iväg, tänker inte säga vart ännu eftersom inget är bestämt ännu. Tänkte bara slänga in ett kort inlägg och önska er alla en trevlig helg, kommer inte skriva något under helgens gång eftersom det bär av till Norrköping imorgon och sedan blir det bowling på Lördag och dans och jobb på Söndag, så tills dess får ni ha en super helg så laddar jag upp bilder och allt från helgsn gång senast Måndag Kramar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0