Sjukling

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, själv sitter jag här och väntar på att man ska gå upp till vårdcentralen, har så ont i lungorna när jag andas in för djupt och hostar som en idiot,näsan rinner och så fort man tittar åt sidan så gör det as ont i tinningen.
Får se vad man får för svar, ska göra ett ekg test för andra gången, tror inte det har med hjärtat att göra men för säkerhetsskull. Har precis suttit lite på youtube, kan inte låta bli att älska dessa två söta tjejer som är grymt duktiga dansare som var med i Talang, säger bara dte att de tjejerna kommer gå långt om de fortsätter, vilket jag hoppas. Lägger in två videos på dom som jag hittat längre ner så får ni se vad jag menar. Det får bli ett kort inlägg, måste ta hunden på en sväng innan man ger sig av till farbror doktor. får se om jag orkar åka till Farsta idag, ville så gärna ha en jätte söt jeans jacka därifrån men det beror på om kroppen tillåter.
Ha en bra dag nu Kram Elin


 


Måste slänga in en igen på mina gamla elever när de uppträdde på Vasa Teatern, är fortfarande sjukt stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0