Love Story

God morgon på er!
Hoppas ni har haft en härlig påsk helg med god mat och mycket godis, min har vart jätte mysig.
I Onsdags var det ju som sagt min födelsedag, var på jobbet från 11-14.30, sötnosarna hade fixat med både tårta och ros till mig. När jag kom hem var det bara att fixa sig och ge sig iväg till min mormor och morfar, mötte min älskling och mina vänner Emelieoch Sandra i centrum och gjorde sällskap upp dit. Hemma hos mormor och morfar blev det massa mat och presenter, TACK så mycket för allting!!
Fick lite blandade grejer som : två nya kok böcker,pengar,ljusstake,bodylotion,trosor,en ny bok, örhängen,smycken,singstar rockballads,jätte fint märke på kaffe och te, en tröja ja det var nog det jag fick. Morfar fick triss lotter av mig och massa blommor av älsklingen och mina vänner.
I Fredags var jag och Alvaro in till stan och mötte upp hans bror Victor och hans flickvän Nadia och deras mamma, hade nämligen bokat bord på en mongolisk restaurang vilket var jätte mysigt, fick ett present kort av älsklingen mamma, så shoppa på den blir det ju nu, efter restaurangen promenerade jag,Alvaro,Victor och Nadia mot Gamla stan och satte oss på After och tog ett varsitt glas cider. Hade en jätte mysig kväll precis som jag hade planerat att jag ville ha min födelsedag, enkel och mysig.
Under påskhelgen har vi ätit massa god mat, kört singstar,tittat på film och haft det jätte trevligt tillsammans.
Tyvärr när jag skulle försöka ta en bild så dog ju såklart kameran och självklart hade jag inga batterier tillgängliga, men ni får klara er för den här gången. Nu hade jag tänkt att jag skulle hoppa in i duschen och göra mig i ordning så jag kan slänga mig iväg och byta ut tröjan jag fick, slänger in ett inlägg senare ikväll tills dess får ni ha en super dag pok Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0