Första April

Som sagt då är vi inne i April redan, gud vad tiden går fort nu förtillfället tycker inte ni det?, vårvärmen börjar krypa fram och snart har vi det ljusa dagarna här igen. Känns så underbart skönt att stå på jobbet och se hur dagarna blir allt ljusare och ljusare och snart är det dags för uteserveringen igen, då drar det igång på riktigt med mycket folk och massa disk och ett evigt springande. I Måndags som sagt var jag ju iväg på ett möte, man kanske inte ska kalla det möte men en träff med en av mina släktingar som jag aldrig träffat i hela mitt liv. Mötte min syssling Nicole, vi hittade varandra på facebook och bestämde oss för att träffas, vi har grymt mycket gemensamt bland annat att vi är lika långa, lika gamla, väger lika mycket, har exakt lika dana halsband, delar dansen som ett intresse, sökte både till fryshuset i gymnasiet vilket betyder att vi förmodligen har vart där sammtidigt på audition, ja och massa mer. Det var grymt kul att träffa henne och veta att man har någon i sin släkt här i Sverige också som är i min ålder, jag hoppas detta leder till en bra vänskap mellan oss iallafall.
Igår var jag ut till Huddinge på ärenden sen vart det in till stan med älsklingen och käka lite innan han skulle iväg på sin musikproduktions kurs, för min del blev det tv kväll tills han kom tillbaka hem till mig.
Idag har jag varit till jobbet slutade 15.00 sen åkte jag hem till Skogås och mötte upp Emelie och åkte till Farsta och solade, har bränt sönder mig nu så här sitter man och ser ut som en tomat. Var även duktig och gick till apoteket och köpte järntabletter eftersom jag börjar tro att jag har järnbrist igen, har samma symptomer som förut så nu blir det lite tillskott för min del. Denna kväll har jag faktiskt bara legat i min soffa och tittat på tv, jag är ju en Grey´s Anatomy älskare och kan verkligen inte slita mig ifrån den serien sen har jag pratat lite med min älskling och planerat inför Fredag då det är Norrköping som gäller för vår del, älklingen och hans bror har spelning på en klubb där så hela ligan ska med dit och vara support, självklart tar jag med mig kamera och allt. Hade tänkt ladda upp de senaste videorna på dom men kvalitén förbjuder mig att lägga upp dom, man hör inte ens vad dom sjunger/rappar så det är ingen idé, tyvärr.
Nu ska jag kila mot sängen, slänger in lite bilder från deras senaste uppträdanden, sov gott Pok Elin


Camaleon CKZ Victor a.k.a Camaleon Camaleon y CKZ
Publik Camaleon y CKZ  
Jean-Paul,John,Michelle och jag Jag och Michelle  Victor,Alvaro och Natha
   Lady V, skit cool brud och riktigt duktig!
Jag och Lady V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0