Onsdag

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, själv mår jag faktiskt bra, fortfarande seg och ledig från jobbet.
Idag ska jag besöka min gamla dansskola där jag undervisade förra året och kolla läget lite och titta på bilderna från teatern som vi satte upp i våras, och hälsa på kära lilla Nicolina på hennes lektion.
Imorgon ska jag på möte på jobbet och få ett fast schema, men har redan beslutat mig för att om jag bara får ca 2-3 dagar i veckan så tar jag gärna det för nu men måste söka nytt eftersom jag inte kan leva på det lilla när jag inte pluggar dessutom. Nu ska jag kila iväg ner till posten och hämta ut mitt paket från H&M bilder kommer komma upp senare på allt nytt som jag shoppat denna månad. I helgen blir det mini firandes med älskling,ska se om jag kan försöka få ihop lite pengar att göra en god fruktsallad med vit choklad över.
Tänkte slänga in 2 dagens låtar eftersom jag är totalt fast vid dom, tills dess får ni ha det bäst Pok Elin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0