Måndag

God morgon allihopa!
Hoppas er helg har vart bra, min har vart jätte bra!
Fredagen började med att jag jobbade från 11-21 sen raka vägen hem och byta om och göra mig i ordning för att träffa tjejerna. Dock slutade det alltid som vanligt, och nya planer har gjorts upp för nästa gång vi ska ses.
Lördag spenderade jag att storstäda här hemma och sedan bar det av in till stan för att möta upp älsklingen och gå på bio, blev en sväng förbi Gina Tricot och köpte jackan jag alltid velat ha, sen en sväng förbi Sala Thai innan fimlen skulle börja. Filmen var rolig såg Get Smart,satt och garvade genom nästan hela filmen så det var kul, efter bion åkte jag och Alvaro till Medborgarplatsen för att gå och fika på Cozy. Förstår inte hur jag kunde äta så mycket som jag gjorde under den kvällen först en fet tallrik Thai käk,en grymt stor popcorn, hallon cheesecake,frappé och yttligare mer mat när vi kom hem till honom senare på kvällen.
Hade en riktigt mysig dag med honom inne i stan.
Söndag vaknade vi upp runt 9 tiden konstigt nog, men låg kvar fram till 13, sen kurrade magen så mycket så vi var tvugna att göra frukost, det blev stekt ägg,mackor,te och älsklingen gjorde pannkakor. Låg bara och slappade framför tv:n och njöt av varandras sällskap tills det vart dags för mig att dra mig hemåt.
Idag har jag bara tagit det lugnt,duschat sen ska jag iväg och träffa Alvaro och lämna en skiva till honom, får se om jag orkar ta mig in till stan idag eller om det blir imorgon, tänkte svänga förbi Panduro eftersom jag har en liten idé om hur jag ska göra med älsklingens present i år.

Nu ska jag äta lite och fixa mig, börjar bli lite stressigt nu när man sitter med nytvättat hår och inser att man snart ska röra på sig. Ta hand om er allihopa Kram Elin

Emelie,Jag och Sandra i Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0