Konstig känsla

Hej igen!
Nu var det kanske en vecka eller något som det var jag skrev. Veckan som gått har jag jobbat som vanligt, sen har jag även spenderat min tid med Alvaro och haft det mys här hemma hos mig. Tittat på film och planerade upp lite inför vår första lektion med barnen som ska dansa för oss, vilket blev lyckat, kanske lite oplanerat ändå, men barnen var snabbtänkta och snappade upp stegen fort, ser fram emot kommande lektioner.
Idag är jag ledig från jobbet och är ledig fram till onsdag om jag inte har helt fel, på Fredag ska vi sätta oss ner och gå igenom vilka dagar jag kan jobba osv så jag får ett fast schema, vilket känns jätte skönt för min del.
Sen får vi se vad helgen har att bjuda på, på Lördag firar jag och Älsklingen 3 månader, inte så mycket att fira enligt mig, men jag hoppas vi har en liten myskväll ändå. Imorgon ska jag upp tidigt och besöka ett mindre trevligt ställe, sen får vi se vad beskedet blir där, jag hoppas att det inte är nåt allvarligt. Vill inte nämna riktigt vad jag ska göra eftersom det är ganska pesonligt, en liten konstig känsla iallfall.
Nu ska jag ta och slänga in lite tvätt och fixa i mitt rum tänkte jag, sen får vi se om jag orkar ta mig ner till centrum eller inte. Ni får ha det bäst så länge Puss Elin

"En kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0