Helgens gång

Hej allihopa!
Tänkte ge er en snabb inblick på hur min helg har vart, så jag hoppas ni mår bra och allt för det gör jag.

Fredag:
Var på möte på jobbet ang tider och schema, så nu är jag lycklig efter att ha fått fast anställning. Sen bar det av hemmåt och fixade mig innan jag drog hem till Emelie där det blev vattenpipa och lite cider och massa små prat. Sen kom Älsklingen dit en sväng, sedan bestämde sig Emelie för att gå upp till vår Krog här i Skogås så då vandrade jag och älsklingen hem hit till mig och mös vidare.

Lördag:
Vaknade upp med världens mysigaste pojkvän bredvid mig, kkade frukost och gjorde i ordning oss eftersom vi skulle hem till honom och köpa lite frukter och chocklad till kvällen. När vi kom fram till Salem svängde vi förbi Ica och köpt det vi skulle till vår lilla 3 månaders firandes. Slängde oss ner framför tv:n med en film och slappade i väntan på en riktigt rejält god middag som hans mamma gjorde ( I LOVE!). Kvällen var hur mysig som helst med god mat och efterrätt.

Söndag:
Eftersom vi somnade så hilma sent och skulle upp tidigt så var båda nog helt döda under dagens undervsining ute i Huddinge. Lektionen gick iallafall jätte bra, det är så kul när eleverna är grymt duktiga och snappar upp allt som en liten svamp. Efter lektionen stannade vi kvar en stund och tränade lite och hade as kul, sen bar det av till Älvsjö eftersom jag hade bytt dag med en av tjejerna på jobbet så det var bara att slänga på sig de dra jobb kläderna och dra på en god min till alla gäster hur trött jag än var. När jag kom hem var jag helt död, tittade lite på tv och läste i några bloggar och upptäckte att min vän Philip från skolan fanns på ett kort med Kenza på hennes bogg, lite kul sådär.
Sen slockande jag fort den kvällen.

Måndag:
Vaknade väldigt sent men jag behövde verkligen den där sömnen kände jag, har inte hunnit gjort så mycket idag, tvättat lite och vart ute med hunden, nu ska jag draupp till min kära mormor och morfar eftersom jag är skyldig dom lite pengar så ska upp och lämna tillbaka det, sen blir det hem hit igen och dega framför tv:n tror jag.
Ni får ha det bäst, slänger in lite kort när jag kommer hem igen från helgens gång.
Ta hand om er pok Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0