Cozy med tjejerna

Godmorgon allihopa!
Hoppas ni har haft en bra helg, min har vart jätte mysig faktiskt. Gårdagens kväll spenderade jag med tjejerna på Cozy inne på Söder, vi möttes upp allihopa och gick förbi några nunnor vilket jag inte kunde låta bli att ta kort på, väl inne på Cozy blev det Club Sandwish sedan blev det en kaffe drink Kaluha Coffe. Satt där i 5 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord, fick känna på Marias mage och kände hennes lilla Melody´s fot där inne i magen, vi hade det as trevligt, sånt måste vi göra oftare.
Kom hem hit vid 22.45 igen och då slängde jag mig ner i sängen och zappade mellan kanalerna på tv:n, pratade med Alvaro ett tag innan det var dags för honom att gå och lägga sig.
Idag har jag vaknat och är på strålande humör, ska möta upp Alvaro lite senare och förmodligen gå en sväng till Cozy idag med, en sak som jag märkt när man har vart med någon i flera dagar hur beroende man blir av närheten, jag älskar t.ex att vakna upp bredvid honom och älskar att vakna upp och få världens mysigaste kram, och när man är hemma så vaknar man helt ensam, men visst vissa dagar kan det vara skönt att vakna upp hemma och göra sina dagliga rutiner som man inte gör när man sover borta.
Nu tänkte jag slänga in lite bilder från igår kväll, ska slänga på mig kläder och ta hunden på en sväng hon står här och glor på mig och hennes ögon säger verkligen "snälla Elin kan vi gå ut".
Ni får ta hand om er Puss och kram er Elin

Nunnorna Emelie Älskade Michelle Club Sandwish Jag
Emelie och Maria Jag,Maria och Emelie Kaluha Coffe  Anotnella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0