Bilder del 3

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag har haft lite fullt upp på senaste, har jobbat och slitit så mycket att jag faktiskt blev tvungen att gå till vårdcentralen. Hade nämligen överbelastat min rygg så illa att jag nu har nåt som heter Ischias eller hur det stavas, så smärtstillande för mig i några dagar blir det. Vad har jag annars gjort förutom att jobba?..har shoppat lite faktiskt, nya jeans från Gina, en söt topp från H&M,Pennkjol,strumpbyxor,t-shirt,scarf,och kofta från H&M. Idag bär det nog av till Farsta centrum ska kolla in några saker till från Gina som jag är så sugen på, men mest av allt letar jag fortfarande efter en varmare jacka att ha på mig, nån som vet nåt ställe? Vill inte börja sätta på mig den riktiga vinterjackan men jackan jag söker verkar inte finnas i år, Så det blir ut och söka för min del, annars får jag ta det till nästa löning.Till helgen blir det förmodligen utekväll med tjejerna,bio med älsklingen och kanske någon fest jag hoppas ni får en fortsatt bra vecka,nu tänkte jag faktiskt ge er bilderna från Kos del 3 som har dröjt ett bra tag, ta hand om er alla massa kramar er sjuka lilla Elin

Vattenpaus mamma och Alvaro Vattenpaus jag och älskling En bild säger mer än tusen ord Framme efter 1 mil, och sen ner för långa backen
Bilen i bergen Passade på att öva mina klättrings skills i bergen  Här sitter han i det 48 gradiga varma vattnet 
Mitt mästervärk Baby och Eduardo Vackraste!  
 Jag,kusin och pappa Jag och Faster  Från vänster: Faster,jag,kusin,kusin,kusins fästmö,faster och mitten Pappa
Mamma,jag,Baby,Kusin,Kusin,Kusins fästmö och Faster Baby,Kusin,Jag,Kusin  Vänd tian och baby får plocka upp
 Battle på g igen, bästa kvällen! Till låten Go Girl med Pitbull 
Du är mitt allt Jag och Kusin Vasfie Vackraste  

Jag älskar vår humor    
    
Du är mitt allt     
 Syster dyker :P Jag och syster Azize  Syskonen 08 
Azize och Alvaro Syster och Baby Sista kortet innan hemresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0