Ännu en helg passerad



Hej allesammans!
Hoppas ni mår bra, jag mår toppen i höstens sista solstrålar, iallafall vad det känns som.
Denna vecka har jag jobbat och haft mig därmed har jag inte haft nåt att skriva eller haft nåt roligt att berätta.
I Fredags hyrde jag två filmer och slog mig ner framför tv:n hela kvällen tills ögonen blev så trötta att jag gick och la mig.
Igår Lördag gick jag upp rätt tidigt och gjorde i ordning mig eftersom min kära Sandra kom och hämtade mig med bilen och körde mot Eko och Ica Maxi, svängde förbi Emelie som jobbade på Sko Punkten då med. Fick med mig några doftljus, en kalender ( Äntligen), En ny dushcreme, En present till Baby som jag är kär i haha, och ett par nya låga stövlar.
Drog mig in till stan och mötte upp baby och gick och käka,tog hål i öronen och solade, åkte sedan hit hem och hämtade lite saker och drog sen hem till honom och slappa lite. En mysig lördag helt enkelt.
Idag Söndag har vi vaknat tidigt och åkt till Huddinge och hållt i vår lektion, barnen är så duktiga och det är så kul att se när dom verkligen kan stegen som vi gör.
Efteråt stannade vi kvar och byggde på lite på koreografin och sen bar det av hemmåt. Ska fixa mig och sådär eftersom jag ska möta upp tjejerna på Söder för en fika på Cozy ska bli mysigt tråkigt bara att Sandra inte kan följa med oss ikväll.
Nu ska ajg slänga mig in i duschen och skynda på, slänger in lite bilder från gårdagen, bilder från kvällen kommer upp antingen senare eller imorgon.
Jusste glömde berätta att snart blir det in i studion igen för mig, ska bli grymt kul att komma igång med mina låtar igen, har längtat faktist, dock måste jag träna upp rösten tror jag för det var ju ca: 4 år sen jag spelade in i studion, men det ska bli spännande, om resultatet blir bra och jag är nöjd kanske jag slänger upp den här på bloggen, vi får se.

Ha en bra dag Puss på er / Elin

Sandra utanför Eko Annorlunda Lördag   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0