1 år går fort

Hej allesammans!
Hoppas det är bra med er, med mig är det lite bättre, ryggen börjar bli bättre och imorgon blir det tillbaka till jobbet, kan behövas nu när dricks pengarna börjar rinna bort. Jag upptäckte en sak när jag satt och kollade mina inlägg i min blogg och det är att min blogg fyller 1 år nu i September, vilket fick mig att börja analysera mig själv lite och granska mitt år som gått.
Sen September 2007 har jag hunnit med:
att vara i Tyskland,jobbat/jobbar som danslärare på Annikas Dansskola och Korpen Sportis,uppträtt på Vasa Teatern, färgat håret 2 gånger,jobbat som barnvakt, jobbat på julgalan,vart på personalfest, besökt Skinnskatteberg, haft 20 års fest, firat en massa andra kompisar, Bildat en dansgrupp som sedan splittrades, vart singel i 3 månader, fått mig en underbar pojkvän,vart på konsert,vart ner till pappa i Grekland med min älskade Alvaro och mamma, sagt upp mig som barnvakt och fått jobb på en Greksik kolgrill i Älvsjö,  ja en himla massa grejer har jag ändå hunnit med.
Tiden har gått fort men sammtidigt sakta på något sätt, och ju mer jag tänker på det så inser jag att tiden kommer fortsätta ticka iväg, men jag har lärt mig att njuta mer utav livet nu än innan.

Snart ska jag slänga mig ner i sängen, upp och jobba mina 10 timmar imorrn och hinna med att träffa tjejerna och ta en drink tillsammas. Så tills dess får ni ha det bäst så återkommer jag nog i helgen.
Många kramar Lilla Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0