Tristess

För fyra år sedan:
Var jag 16 år, och hade nyss börjat på gymnasiet i Huddinge. Hade ett förhållande bakom mig som pågått i 2 år och som skulle fortsätta längre än vad jag trott.

För två år sedan:
Blev jag 18 år och alltså myndig. Då allt festande drog igång på riktigt med sena nätter och en jävla baksmälla.
Stötte på en ängel under mitt uppträdande på Vasa Teatern som kom att spela stor roll i de följade åren som idag är min pojkvän.

För ett år sedan:
Hade jag 3 jobb, två som danslärare och ett som barnvakt. Var nästan alltid utan pengar ändå och hade en tuff tid med mycket problem kring vissa områden.

För ett halvår sen:
Bröt jag upp med min tonårskärlek som varade i 5½ år, det kändes bara fel att fortsätta.
Hade en hel del jobbiga dagar, och var väldigt deppig ett tag, men fick massivt stöd av mina vänner, och började då förstå att jag höll någon annan väldigt kärt om hjärtat.

För tre månader sedan:
Kom jag hem från min kära släkt nere i Grekland, efter en välförtjänt semester med världens finaste kille.
Började även då komma in i rutinerna på Greken där jag fick jobb i början av sommaren och jobbade
som satan för att spara ihop viktiga pengar. Firade även 2 månader med Prinsen.

Igår:
Var det Söndag vilket innebär undervisning tillsammans memin pojkvän som lär ut Streetdance till barn 8-12 år.
Hade slapp dag vilket alltid uppskattas en Söndag.

Imorgon:
Har jag faktiskt inte några andra planer än att träffa min prins som kommer hit under sin håltimma och vara hemma och glo på tv till lite underbar glass.

Om ett år:
Har jag förmodligen ett välbetalt och fast jobb, som gör att jag kan söka lägenhet.
Är säkert på gång med mitt dansandes igen då med som jag brinner för.
Och förhoppningsvis är livet helt underbart och jag har alla nära och kära där jag har dom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0