Torsdag

Hej alhopa!
Hoppas ni mår bra, jag mår fint. Har dock börjat bli förskyld igen vilket är typiskt mig.
Har inte skrivit något på några dagar nu eftersom jag inte haft något att skriva om.
Men tänkte vara lite snäll mot min vän Sandra så hon har någo nytt att läsa imorgon på jobbet, och för er andra läsare såklart.
De här dagarna har jag inte gjort så mycket än att varit med Alvaro och jobbat. Idag var jag en sväng hem till mormor och morfar med mina små bröder och käkade lunch tillsammans, Älskar min mormors pannbiffar med sås och potatis!
Har kommit hem och städat lite osv eftersom Alvaro kommer hit senare då blir det tv spel som gäller och inget mindre än Super Mario kart på Nintendo Wii och smaskig hallon sorbet. Jag har blivit som en liten glass galning, har helt plötsligt börjat äta väldigt mycket glass, men inget slår smakera, melon,blåbär och choklad enligt mig. Har ni några favorit smaker som inte kan slå någon sort alls?
Nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle sätta mig och titta på "How I met your mother" och fixa i ordning lite här i mitt rum, till helgen blir det hemma fest nånstans med älsklingen och jobba med barnen på dansen.
Tills dess får ni ha det bäst, lovar att ta kort i helgen eftersom jag aldrig har nya bilder,
 Puss och Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0