Snö änglar



Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag mår toppen, lite snuvig men det får jag tåla.
Den här dagen har gått åt till att gå ut en sväng med hunden, hon älskar det och leker skottkärra eller nåt liknande när hon kör ner nosen i snön och springer en bit tills hon inser att hon inte ser något, min älskade lilla Chelsey.
Har även vart en tripp till tandläkarn idag, jäkla dyrt det är nu när man räknas som vuxen att helt plötsligt gå till tandis. Dock utnyttjade jag min rabatt på kostnaden så det blev ju inte så himla dyrt ändå, 3 hål hade man, där fick jag för att jag inte bokade en tid tidigare. Men vill man var fin får man offra sig lite. På kvällen har jag bara tagit det lugnt och käkat god mat tills min kära Emelie skickade ett mess där det stog " Lust att gå ut och rulla i snön" vilket jag självklart ställde upp på.
Så på med varma kläder och ut i snön med svarta säckar, vi hade as kul man glömmer nästan bort ibland hur kul man kan ha det och hur lite det behövs för att roa en människa.
Jag förstår varför man hade så himla kul när man var liten när man slängde på sig kläderna och tog med sig pulkan och åkte ner för alla branta backar man såg. Tack gumman för att du drog ut mig fast att jag inte uppskattar snön så mycket så hade jag as kul hur blöt jag än blev och helt täckt med snö efter våra fina snöänglar.
Nu sitter jag här med en varm kopp te och tofflor och värmer mig med en gosig filt runt om mig, ska snart kura ner mig i sängen och se om det finns nåt bra på tv:n innan det blir dags att sova, slänger in några bilder från kvällen ute i snön, nästa vecka ska man in till studion och se hur det går för låten och hur det låter än så länge.
Ni får ha det bäst Puss och kram!

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0