Helgen

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag mår utmärkt efter en helt underbar helg.
Jobbade som sagt i Fredags och efter det åkte jag hem och tog det lugnt hemma. Lördagen spenderade jag med att shoppa under dagen införskaffade mig en ny kappa,mössa,halsduk,linne,bh,trosor och lite nödvändiga grejer som läppsyl osv och bebiskläder och gosedjur till min vän Maria som snart ska ha barn. Kom hem runt 17.00 och då var det bara att skynda sig eftersom jag skulle med tjejerna till Erotikmässan, vi hade skit kul där inne, körde fiskdamm och kollade vad som hände på scenen osv.
Åkte hem med Sandra efter 4 timmar och mötte upp Alvaro i Årstaberg, min lilla älskling!. Åkte hem i kylan och slog oss ner och tittade på saker jag hade köpt under mässan, sen blev vart klockan väldigt mycket och vi båda somna snabbt.
Idag vaknade jag upp brevid världens gosigaste pojkvän, låg och degade ett bra tag i sängen tills vi klev upp och gjorde i ordning oss, drog in till stan och käkade på Taco Bar sen föreslog Alvaro att vi skulle gå på bio, sagt och gjort. Det blev Highschool Musical 3, jag har ju sett både 1:an och 2:an så blev ett måste att se 3:an.
Jag har som sagt haft en skit mysig helg och jag känner verkligen i hjärtat att jag faller bara mer och mer för min älskade prins, jag är verkligen kär!
Trotts många motgångar under de senaste året så har jag allt jag någonsin velat ha, allt är bnu och jag stortrivs precis så som det är, livet kunde ha blivit bättre, och allt tack vare mina underbara vänner, min familj och självklart Alvaro!

Imorgon ska jag ner till banken och sätta in pengar sen blir det städa rummet och tvätta kläder. Jobbar inte förrns på onsdag så det är skönt,lite vila efter de här dagarna. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv, laddar upp bilder imorrn på sakerna jag köpt tills dess får ni ha det bäst, Puss och kram Elin



Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig.

Längtar efter dig varje gång som du inte är nära mig.

Sa nyss hejdå när du gick för att ta bussen och endå kan jag inte sluta tänka på dig fast jag vet att jag kommer få se dig igen.

Det är de som är så bra med att längta efter dig, för jag vet att jag längtar efter något underbart!

Jag älskar dig baby och jag kommer alltid att göra det för alltid <3!

2008-11-09 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0