Hårvisning Loréal

Hej allihopa!
Sorry att jag inte uppdaterat, har vart lite mycket spring på mig.
Hoppas ni alla mår bra, jag börjar dra på mig en förskylning och hostar som fan. Igår var det Onsdag och då var jag först på jobbet från 11-14.30 sen åkte man hem snabbt och böt om och fixade sig eftersom jag skulle på hårvisning på Loréal där mn älskling och hans bror skulle uppträda. Hann även svänga in på H&M en snabbis och hitta lite julklappar till min mamma innan jag mötte upp Alvaros mamma. Tillsammans mötte vi upp Alvaros brors flickvän och gick mot Loréal tillsammans, väl framme så mötte vi några av deras kusiner sen var dbara in och sätta sig.
Jag var så stolt över honom eller borde jag kanske säga dom, för det var deras första framträdande tillsammans som grupp. Riktigt kul var det iallafall dock slocknade min kamera efter ett tag och bilderna kanske inte blev de bästa men men. Blev väldigt dans sugen igen när jag tittade på tjejerna från Sway som dansade bakom dom, själva hårvisningen var ett projekt arbete från Sjödals gymnasiet som gick väldigt snabbt men de hade coola teman och coola frisyrer.
Efter allt blev det en massa fika med deras kusiner och deras pappa, hade en jätte mysig kväll faktiskt.
Nu måste jag slänga mig in i duschen och göra mig i ordning igen, ska dra mig in till stan snart och möta upp älsklingen och käka på Sala Thai. Slänger in lite bilder från gårdagen, tills dess får ni ha det bäst Puss och kram Elin


  
Paulina från Sway
  
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0